Eftersom Emeet är helt gratis för e-handlare har vi ett krav på er som anmäler er. Det är helt enkelt att ni kommer! Annars faktureras ni med upp till 4495 kronor. Det går dock bra att avanmäla sig senast 48 timmar innan evenemanget.
Detta är endast så att de som anmäler sig verkligen kommer. Då vi kommer bjuda på ett riktigt ordentligt e-handelskalas och platserna är mycket begränsade.
Några andra viktiga punkter är dessa:
- Är du sponsor eller gäst till sponsor ska du INTE registrera dig här. Kontakta dan[at]ehandel.se
- Är du e-handlare får du delta gratis på evenemanget.
Definitionen av e-handlare är att man har och bedriver en e-handel aktivt. - Max 2 gratisbiljetter får bokas per deltagande e-handelsföretag.
- Är du leverantör måste du betala. Detta för att begränsa antalet leverantörer och "säljandet" på evenemanget samt att evenemanget är primärt för e-handlare.
- Är du både leverantör och e-handlare och tveksam vilken biljett du ska välja så skall du välja den biljett som motsvarar det yrke du har mellan 8-17 på vardagar.
- Är du fortfarande osäker? Maila oss och fråga.
- Leverantörer som bokar e-handlarbiljetter avbokas och förlorar möjligheten att delta på evenemanget.
- Vi förbehåller oss rätten att flytta bokningar mellan e-handlare och leverantör om vi ej anser att dessa uppfyller kraven för e-handlarbiljetter.
- Vi förbehåller oss också rätten att annullera biljetter som enligt vår bedömning ej är berättigade till biljetter.
HÄR FINNER NI BOKNINGSFORMULÄRET