Caia Cosmetics har varit i ropet på sistone efter att återigen sålt slut varor från sina senaste lanseringar. Nu byter man dessutom betalbolag. Ut går Klarna och in kommer Qliro.
Med Qliro får vi en modern och flexibel checkout. Det vi verkligen ser fram emot är samarbetet med en progressiv partner som har en djup förståelse för hela kundresan och anpassar sig efter våra unika utmaningar. Med Qliro får vi ett tätt partnerskap som hjälper till att stärka hela vår e-handel, kommenterar Mikael Snabb, vd på Caia Cosmetics, i ett pressmeddelande.
Qliro har etablerat sig starkt i skönhetssegmentet och har sedan tidigare även kunder som Lyko, Bangerhead, Nordicfeel och Eleven.
Vi välkomnar Caia Cosmetics till oss och ser fram emot ett tätt och innovativt partnerskap där vi utbyter och diskuterar idéer om hela affären, inte bara sista steget i kassan. Caia Cosmetics har på kort tid etablerat sig som en stark aktör inom skönhetssegmentet och befinner sig i en mycket spännande tillväxtfas. Det ska bli extremt roligt att tillsammans med Caia Cosmetics inte bara erbjuda deras kunder en modern och smidig betallösning utan också vara med att ytterligare stärka hela deras e-handel, kommenterar David Lundqvist, Chief Commercial Officer på Qliro.
LÄS ÄVEN: Bianca sålde 52 000 produkter på 11 timmar – ”ni är helt galna”