Kändisar som marknadsför ens produkter är ett beprövat knep hos många e-handlare. En av dem som har utmärkt sig på området är ABS Wheels, som på senare tid har fått artisterna Mendez och Dogge Doggelito att marknadsföra företagets fälgar.
Konceptet har varit så lyckat att e-handlaren nu ger sig in i ännu ett samarbete. Den här gången handlar det om artisten Nano, eller Nagi Jamal Omar som han egentligen heter, som gjort sig känd för låtar som "Hold on" och "Chasing rivers". Han är en av finalisterna i TV-programmet Stjärnornas stjärna.
Det är självklart roligt att få jobba med en svensk artist som tidigare fått majoriteten av de svenska folkets röster i melodifestivalen. Vi tror på honom och hoppas att han tar hem vinsten på lördag, säger Andie Lahdo, vd på ABS Wheels, i ett pressmeddelande.
Nu ska Nano fronta företagets exklusiva fälgserie Platinum.
Jag gillar ABS Wheels sedan tidigare och tycker om deras utbud så för min del är det bara nice att välja ABS, säger Nano om det nya samarbetet.
LÄS ÄVEN: Efter comebacken - nu frontar han e-handlarens turné