Startsida Forum E-handelsforumet Köp & Sälj e-handel säljes som är mycket påkostad

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Författare
    Bilradiohuset
    Deltagare

Hej

Skall alltså sälja Bilradio, Slutsteg, Pioneer bilstereo & Kenwood – Nya som jag har drivit sedan 2006 pga av att den börjar bli för stor och jag har ett annat bolag som jag måste lägga min tid på. Butiken säljer bil elektronik och tillbehör till bilar. Plattformen är en NX2 som ligger hos Nordisk e-handel.

Vi ökar i omsättning hela tiden tack vare en mycket omfattande seo som vi började med för 4 år sedan. Bara denna har kostat oss 200.000kr att göra, och den görs fortfarande skall tilläggas. Vi har väldigt fina placeringar på google.

Priside är 100.000kr+moms och då ingår även lager till ett värde av 25.000kr/netto med ett försäljningsvärde på ca 55.000kr brutto.

För mer information, siffror, eller dylikt så är det bara att skicka ett e-mail eller ringa.

bilradiohuset@telia.com
    0706-838773

Med Vänliga Hälsningar
    Marcus Tobiasson
    Nya Bilradiohuset

danielandersson
    Deltagare

Konkursutförsäljning.. ? Köpte ni alltså BBR, eller bara produkterna? Och redan nu ska ni sälja hela er butik?

Richie72
    Deltagare

@lunarmys 55126 wrote:

Konkursutförsäljning.. ? Köpte ni alltså BBR, eller bara produkterna? Och redan nu ska ni sälja hela er butik?

Vad är bbr?

Lastbryggan
    Deltagare

@Richie72 55129 wrote:

Vad är bbr?

Misstänker att det är Blekinge Bilradio.

Tigern
    Deltagare

Inte så snyggt löst. Man får definitivt intrycket av att det är ni som gått i konkurs då det är det man möts av och ser allra först när man går in på butiken.
    Eftersom man hänger här så vet man ju att det är blekinge bilradio som kursat och jag gissar då att ni köpt lagret och har en utförsäljning på detta i er butik. Men ni bör se över hur ni kommunicerar på er startsida.

I övrigt, inte min bransch men lycka till med försäljningen.

Bilradiohuset
    Deltagare

för den som kan läsa så står det att det är blekinges konkursbo som säljs ut, alltså ej vi som kursat. men du har rätt det kan misstolkas så jag skriver om det :)

mvh marcus

Richie72
    Deltagare

@Bilradiohuset 55115 wrote:

Hej
    Skall alltså sälja Bilradio, Slutsteg, Pioneer bilstereo & Kenwood – Nya som jag har drivit sedan 2006 pga av att den börjar bli för stor och jag har ett annat bolag som jag måste lägga min tid på.

Nu förstår jag inte. Du skriver ”som jag drivit sedan 2006”. Har du drivit den sedan 2006 eller hittar du bara på?

Bilradiohuset
    Deltagare

@Richie72 55142 wrote:

Nu förstår jag inte. Du skriver ”som jag drivit sedan 2006”. Har du drivit den sedan 2006 eller hittar du bara på?

Varför i hela friden skulle jag hitta på????
    Givetvis har jag drivit bilradiohuset sedan 2006 i både butik och e-handel version. 2009 stängde jag butiken och körde bara vidare på nätet.
    Detta är den 3e versionen av e-handel vi har och den version som vi har nu har vart aktiv sedan 2009 om det är det som du referera till??

mvh marcus

Richie72
    Deltagare

@Bilradiohuset 55144 wrote:

Varför i hela friden skulle jag hitta på????
    Givetvis har jag drivit bilradiohuset sedan 2006 i både butik och e-handel version. 2009 stängde jag butiken och körde bara vidare på nätet.
    Detta är den 3e versionen av e-handel vi har och den version som vi har nu har vart aktiv sedan 2009 om det är det som du referera till??

mvh marcus

Jag läste bara i tråden att du skulle sälja bbr, men nu förstår jag lite bättre. Du har drivit sidan sedan 2006 och nu ska den sidan säljas och inkluderar varor från ett konkursbo.

Visar 9 inlägg - 1 till 9 (av 9 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.