I en bransch där det mesta går snabbt är det förstås viktigt att inte spilla någon tid. Som vi vet går e-handeln om några månader in i sin allra mest intensiva period på året, nämligen upptakten till Black Friday och julhandeln. Och även om det ännu är sommar finns det e-handlare som ser till att vara ute i god tid med årets julförberedelser. I dag presenterade nämligen skönhetsbutiken Skincity sin adventskalender, som lanseras för andra året i rad.
Exklusiva produkter bakom varje lucka
Från och med den 28 oktober finns kalendern tillgänglig för beställning på Skincitys sida. Men det är inte fråga om att sälja den till så många som möjligt, utan snarare om att erbjuda något extra för en lycklig skara som alltså får se till att vara snabbt ute. 24 timmar innan säljstarten av kalendern kommer Skincity att räkna ner på sin sajt.
- Kalendern kommer i en exklusiv och mycket begränsad upplaga, berättar företagets grundare Annica Forsgren i ett pressmeddelande.
Adventskalendern kostar knappt 1100 kronor men har enligt företaget ett värde på mer än tre gånger så mycket. Bakom var och en av de 24 luckorna döljer sig en skönhetsprodukt från något av Skincitys varumärken. På julafton väntar dessutom en bonuslucka med ytterligare en produkt.